Καλώς ήρθατε στο νέο μου ιστολόγιο! Είναι μια προσπάθεια ενημέρωσης όλων των συναδέλφων άμεσα για εκπαιδευτικά θέματα και για θέματα γενικού ενδιαφέροντος. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου. [τηλ.6973256860 – mail:georgsot@gmail.com]

Σάββατο 13 Ιουλίου 2019

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΥΣΠΕ 12-7-2019

ΘΕΜΑΤΑ ΠΥΣΠΕ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ 12 Ιουλίου 2019

Γεωργόπουλος Σωτήρης
Αιρετός Π.Υ.Σ.Π.Ε. Β΄ Αθήνας
[τηλ. 6973256860 – mail: georgsot@gmail.com]
 

Συναδέλφισσες -συνάδελφοι,

ΘΕΜΑΤΑ ΠΥΣΠΕ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ 12/07/2019





ΘΕΜΑ 1ο: «Οριστικές  τοποθετήσεις-μεταθέσεις  εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ07, ΠΕ86, ΠΕ79.01 Γενικής Αγωγής (Α΄ φάση) – Επαναπροσδιορισμός κενών  οργανικών   θέσεων Γενικής Αγωγής,  έτους 2019»

   Α. Το Π.Υ.Σ.Π.Ε. αποφάσισε ομόφωνα και πρότεινε την μετάθεση - τοποθέτηση των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις αιτήσεις – δηλώσεις τους και χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο, στην έναντι εκάστου αναγραφόμενη σχολική μονάδα, ως εξής (συνημμένοι πίνακες):
Επισυναπτόμενα:

Β. Το Π.Υ.Σ.Π.Ε. αποφάσισε ομόφωνα και προσδιόρισε τις κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Γενικής Αγωγής που μένουν μετά την Α΄ φάση των μεταθέσεων – τοποθετήσεων, σύμφωνα με τους ακόλουθους πίνακες, ώστε να κληθούν οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Β΄ Αθήνας, εάν το επιθυμούν, να υποβάλουν συμπληρωματική δήλωση για τις θέσεις αυτές εντός τεσσάρων (4) ημερών από την ανακοίνωσή τους (συνημμένοι πίνακες):

ΠΡΟΣΟΧΗ: Επισημαίνεται ότι, αν και μετά τη Β’ φάση των τοποθετήσεων παραμείνουν οργανικά κενά, θα τοποθετηθούν υποχρεωτικά σε αυτά οι  εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Β΄ Αθήνας με τα λιγότερα μόρια μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 15, παρ. 12 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 13 του Π.Δ.100/97.

ΘΕΜΑ 2ο: «Οριστικές τοποθετήσεις-μεταθέσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. σε σχολικές μονάδες  Ειδικής  Αγωγής  και  Τμήματα  Ένταξης (Α΄ φάση) - Επαναπροσδιορισμός   κενών  οργανικών  θέσεων Ειδικής Αγωγής,  έτους 2019».

   Α. Το Π.Υ.Σ.Π.Ε. αποφάσισε ομόφωνα και πρότεινε την μετάθεση - τοποθέτηση των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις αιτήσεις – δηλώσεις τους και χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο, στην έναντι εκάστου αναγραφόμενη σχολική μονάδα Ε.Α.Ε. και Τμήματα Ένταξης, ως εξής (συνημμένοι πίνακες):

Β. Το Π.Υ.Σ.Π.Ε. αποφάσισε ομόφωνα και προσδιόρισε τις κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής που μένουν μετά τις μεταθέσεις – τοποθετήσεις (Α΄ φάση), σύμφωνα με τους ακόλουθους πίνακες, ώστε να κληθούν οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Β΄ Αθήνας, εάν το επιθυμούν, να υποβάλουν συμπληρωματική δήλωση για τις θέσεις αυτές εντός τεσσάρων (4) ημερών από την ανακοίνωσή τους (συνημμένοι πίνακες):

ΘΕΜΑ 3ο: «Σύνταξη και οριστικοποίηση πινάκων κενών οργανικών θέσεων κλάδων ΠΕ11 και ΠΕ06 Γενικής Αγωγής της Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας για τους οργανικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς που  εμπίπτουν  στις διατάξεις του άρθρου 94 παρ. 1 εδ. γ του Ν. 4547/2018  (Α΄, 102),  έτους  2019».

Το Π.Υ.Σ.Π.Ε. αποφάσισε ομόφωνα και συντάσσει πίνακες κενών οργανικών θέσεων Εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ11 και ΠΕ06 Γενικής Αγωγής του Π.Υ.Σ.Π.Ε.  Β΄ Αθήνας, έτους 2019, προκειμένου να κληθούν από το Σάββατο 13-07-019 μέχρι και την Τρίτη 16-07-019 και ώρα 14:00 μ.μ., οι οργανικά υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί που εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 94 παρ.1 εδ.γ του Ν.4547/2018 (Α΄,102), να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης, σε κενή οργανική θέση σχολικής μπονάδας της Διεύθυνσης Π.Ε.  Β΄ Αθήνας, ως ακολούθως:

ΘΕΜΑ 4ο: «Πρόταση αναγνώρισης προϋπηρεσίας εκπαιδευτικού της Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄  Αθήνας  για  βαθμολογική ένταξη και  εξέλιξη».

Το Π.Υ.Σ.Π.Ε. αποφάσισε ομόφωνα και προτείνει την αναγνώριση για βαθμολογική ένταξη και εξέλιξη, από την ημερομηνία κρίσης του υπηρεσιακού συμβουλίου, της προϋπηρεσίας μιας εκπαιδευτικού ΠΕ11 – Φυσικής Αγωγής της Διάθεσης της Διεύθυνσης Β΄ Αθήνας.
ΘΕΜΑ 5ο: «Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε εκπαιδευτικούς της Διεύθυνσης  Π.Ε. Β΄  Αθήνας».

Το Π.Υ.Σ.Π.Ε. αποφάσισε ομόφωνα να προτείνει να δοθεί άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή πέραν του ωραρίου εργασίας, με την προϋπόθεση ότι δεν εμποδίζεται η ομαλή εκτέλεση της υπηρεσίας τους σε εννιά (9) εκπαιδευτικούς (ΠΕ70/7ου Δ.Σ. Αγίας Παρασκευής, ΠΕ11/11ου Δ.Σ. Αμαρουσίου, ΠΕ70/Διαπολιτισμικό Δ.Σ. Αλσούπολης, ΠΕ70/6ου Δ.Σ. Αγίας Παρασκευής, ΠΕ11/Διάθεση ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας, ΠΕ70/8ου Δ.Σ. Αμαρουσίου, ΠΕ11/ Διάθεση ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας, ΠΕ70/Δ-ντή Ειδικού Δ.Σ. Ηρακλείου, ΠΕ70/6ου Δ.Σ. Ηρακλείου). 

ΘΕΜΑ 6ο: «Γνωμοδότηση για τη συνάφεια Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών εκπαιδευτικού της Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας».

Το Π.Υ.Σ.Π.Ε. αποφάσισε ομόφωνα και γνωμοδότησε ΘΕΤΙΚΑ ως προς την αναγνώριση συνάφειας του Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών με το αντικείμενο απασχόλησής της και από την ημερομηνία υποβολής της αίτησής της, μιας (1) εκπαιδευτικού (ΠΕ70/1ου Δ.Σ. Νέου Ψυχικού).

Συναδέλφισσες -συνάδελφοι,

Για ενημέρωση όλων των συναδέλφων θεωρώ ότι θα πρέπει να γίνουν γνωστές:

Α) οι αποφάσεις της Γενικής Συνέλευσης του Κλάδου:
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ    ΓΕΝΙΚΗΣ    ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ    ΤΟΥ    ΚΛΑΔΟΥ                                               (ΑΘΗΝΑ, 22-25 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019)
  1. Απόφαση-88ης-Γενικής-Συνέλευσης-για-τη-λειτουργία-του-σχολείου
  2. Απόφαση-88ης-Γ_Σ_-για-συγχώνευση-του-Παιδαγωγικού-Τμήματος-του-Πανεπιστημίου-Πατρών-με-το-τμήμα-Κοινωνική
  3. Απόφαση-της-88ης-Γενικής-Συνέλευσης-για-προσχολική-αγωγή-και-Δήμους-ΚΕΔΕ
  4. Απόφαση-88ης-Γενικής-Συνέλευσης-για-τη-λειτουργία-του-Δημόσιου-Σχολείου-Χρηματοδότηση_-κτηριακές-υποδομές [Δε λειτουργεί η υπερσύνδεση της ΔΟΕ]
Απόφαση 88ης Γενικής Συνέλευσης Δ.Ο.Ε.
Η λειτουργία του Δημόσιου Σχολείου  (Χρηματοδότηση, κτηριακές υποδομές)
1. Χρηματοδότηση
Μια από τις κύριες αιτίες της κρίσης του εκπαιδευτικού συστήματος είναι το πολύ χαμηλό ποσοστό πόρων του Α.Ε.Π. που διατίθενται για την παιδεία, γεγονός που κατατάσσει τη χώρα μας στις τελευταίες θέσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αναβάθμιση της λειτουργίας και της ποιότητας της δωρεάν Δημόσιας Εκπαίδευσης σε συνθήκες υποχρηματοδότησης μόνο ως κακόγουστο αστείο ακούγεται. Η γενναία αύξηση των δαπανών για την Παιδεία θα διασφάλιζε σύγχρονες υποδομές και υλικοτεχνική υποστήριξη, θα συνέβαλλε στη χρηματοδότηση δράσεων για τον εκσυγχρονισμό αναλυτικών προγραμμάτων και βιβλίων, για την ανάπτυξη προγραμμάτων επιμόρφωσης και γενικότερα στήριξη της Δημόσιας Δωρεάν παρεχόμενης Εκπαίδευσης ως ελάχιστο αντιστάθμισμα στην υπέρμετρη φορολόγηση που υφίστανται οι Έλληνες πολίτες. Αντίθετα, οι σταθερά χαμηλές δαπάνες για την Παιδεία έχουν ως επακόλουθο τη συρρίκνωση των πολιτικών Αντισταθμιστικής Αγωγής (Ολοήμερο Σχολείο, Τάξεις Υποδοχής, Τμήματα Ένταξης, Ενισχυτική Διδασκαλία, αναλογία μαθητών ανά εκπαιδευτικό κ.λπ.) και γενικότερα της ποιότητας της εκπαίδευσης.
Διεκδικούμε :
• Αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 5% του Α.Ε.Π. με ταυτόχρονη πλήρη απορρόφηση και αξιοποίηση ευρωπαϊκών κονδυλίων.
• Σημαντική αύξηση των κρατικών επιχορηγήσεων για τις λειτουργικές ανάγκες των σχολείων και τις μικροεπισκευές και συντηρήσεις των κτηρίων.
• Πλήρη οικονομική στήριξη όλων των δράσεων που συμβάλλουν στην υπεράσπιση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης.
• Εφαρμογή του Νόμου που αφορά :
      Ø Ίδρυση Δημοτικών Επιτροπών Παιδείας σε όσους Δήμους δεν έχουν συσταθεί.
      Ø Άμεση απόδοση των χρημάτων από τις Σχολικές Επιτροπές.
      Ø Δημιουργία τραπεζικών λογαριασμών σε όλες τις σχολικές μονάδες για την κατάθεση των    
          χρημάτων από τις Σχολικές Επιτροπές.
• Έναρξη διαλόγου με το Υπουργείο Εσωτερικών με σκοπό την αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου που διέπει τη λειτουργία των Σχολικών Επιτροπών και της αύξησης της χρηματοδότησης των σχολικών μονάδων.
2. Κτηριακές υποδομές
Η απουσία μέριμνας της πολιτείας για τη σχολική στέγη σε όλα τα χρόνια εφαρμογής των μνημονιακών πολιτικών έχει εντείνει τα προβλήματα στέγασης των δημόσιων σχολικών μονάδων. Η απουσία οργανωμένου σχεδίου για τη σχολική στέγη από το 2009 κι έπειτα σε συνδυασμό με την κατάργηση του Ο.Σ.Κ. και τη μεταφορά όλης της αρμοδιότητας για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση σχολικών κτηρίων – υποδομών στους Δήμους (χωρίς να συνοδεύεται μάλιστα από την απαιτούμενη χρηματοδότηση) είχε επιπτώσεις ολέθριες για την εκπαίδευση. Η θεσμοθέτηση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης το 2018 ανέδειξε τον τεράστιο όγκο αναγκών σε νέα σχολικά κτήρια.
Στις 11 Σεπτεμβρίου 2018 η ΚΤΥΠ Α.Ε. εξέδωσε ανακοίνωση – «πανηγυρισμό» για τα νέα κτήρια και αίθουσες διδασκαλίας που υλοποίησε (12 νέες σχολικές μονάδες για Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση) , για κτήρια που βρίσκονται σε φάση κατασκευής (16 δημόσιες σχολικές μονάδες) , σε φάση δημοπράτησης (8 σχολικές μονάδες) και σε …πρόθεση διαγωνισμού (10 σχολικές μονάδες). Οι αριθμοί αποδεικνύουν αμείλικτα την αδυναμία ανταπόκρισης της εταιρείας στις ανάγκες της εκπαίδευσης.
Σε συνδυασμό με τα παραπάνω, η υπονομευτική στάση πολλών Δήμων, με πολύ πρόσφατη την ανακοίνωση της Κ.Ε.Δ.Ε. σε αυτήν ακριβώς την απόλυτα αρνητική κατεύθυνση, στο θέμα της υλοποίησης προγραμμάτων σχολικής στέγης για την εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης αναδεικνύει την ανάγκη λήψης δραστικών και, κυρίως, αποτελεσματικών μέτρων που θα δίνουν απαντήσεις με θετικό πρόσημο στο κομβικής σημασίας για το δημόσιο σχολείο, ζήτημα της σχολικής στέγης.
Ζητάμε :
• Τη θέση σε προτεραιότητα του κτηριακού ζητήματος των σχολείων, από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.
• Τη δημιουργία ενός δημόσιου φορέα που θα είναι υπεύθυνος για τη σχολική στέγη ο οποίος θα έχει όλο το φάσμα των αρμοδιοτήτων (σχεδιασμό – υλοποίηση – ανέγερση σχολικών κτηρίων) και θα χρηματοδοτείται αποτελεσματικά.
• Άμεση απαλλοτρίωση οικοπέδων και ανέγερση σύγχρονων εκπαιδευτικών δομών με δαπάνες από τον Γενικό Κρατικό Προϋπολογισμό.
Οι αντιπρόσωποι στην 88η Γ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

Β) Αίτημα συνάντησης της ΔΟΕ με την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας:

ΚΑΛΟ    ΥΠΟΛΟΙΠΟ   ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ !!!


Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε:

Αιρετός ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: Γεωργόπουλος Σωτήρης
[τηλ. 6973256860 – mail: georgsot@gmail.com]

Αναπληρωματικός αιρετός Β΄ Αθήνας: Βλαχόπουλος Νίκος 
[τηλ. 6973826949 – mail: Vlachopoulosnikos70@gmail.com]


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου